Střezimíř nádražíKategorie: Nádraží   Okres: TáborDůvod zániku: Nespecifikováno - Nevyhovující projekt optimalizace trati Období zániku: NespecifikovánoSoučasný stav: Ohrožená WGS-84 souřadnice (GPS) | Šířka N(Y)° | Délka E(X)° | Popis | Vloženo | | | 49.53838 | 14.62160 | | Jiří Hemmer 17.10.2020 | | Historie a jiné článkyPokračování příběhu o neskutečné neschopnosti SŽ [Jiří Hemmer 25.12.2020] SŽ, upozorněna na skutečnost, že optimalizací, kterou navrhuje, přijdou obce o dopravní obslužnost, stáhla projekt s tím, že ho upraví a následně vyšla s prohlášením, že nové zastávky budou na mostech. Jedná se o tak kuriózní řešení, že na celém světě se s podobným nesetkáte. Není vůbec známo jak si železniční správa představuje vyřešit přístup k zastávce např. v bezbariérové variantě. Ale vzhledem k myšlení SŽ tak nápadně podobnému myšlení doby normalizace totalitnímu jednání ředitele a neochotě cokoliv pro cestující udělat, by se dalo předpokládat, že cestující budou nuceni skákat z mostu do kupky hnoje a na most je vystřelí prakem. Z... [více]
Jak si ředitel Správy železnic představuje budoucnost tratí [Jiří Hemmer 17.10.2020] Stanice Střezimíř leží na trati z Prahy do Vídně. Dráha císaře Františka Josefa získala koncesi v roce 1866. Samotná stavba 500 km tratí, stavěla se i trať z Českých Velenic do Chebu, trvala 5 let. Tedy ročně se v náročném terénu postavilo 100 km!!! trati. K tomu samozřejmě vybavení a budovy. Nyní přišla SŽ s optimalizací trati a na mapách.cz se objevil nový koridor, který zásadně míjí původní nádraží v Heřmaničkách a Střezimíři, takže nová trať nebude mít žádný význam pro dopravní obslužnost oblasti. Skutečně nevím kde se učili trasovat, ale faktem je, že tam vidím i naprosto jinou variantu, kde nádraží ve Střezimíři a Heřmaničkách budo... [více]
Dobové obrázky/pohlednice Žádný záznam
|
Novodobé obrázky Žádný záznam
|
Ostatní Žádný záznam
|
Komentáře a upřesňující informace k místu Žádný záznam
Doplňte nebo upřesněte informace k tomuto místu
|