Ringhofferovy závody auch: ČKD Tatra SmíchovKategorie: Továrna  (správní obec: Praha 5) Bezirk: Prag-OstDie Ursache des Untergangs: Nicht spezifizieren - Untergangsepoche: 1990-2000 (Jahr: 1999)Aktuelle Stand: Zničena zcela WGS-84 Koordinate (GPS) | ířka N(Y)° | Délka E(X)° | Beschreibung | Eingegeben | | | 50.07200 | 14.40181 | Z mapy | Jan Novák 26.2.2014 | | Ortsgeschichte und Andere ArtikelHistorie a ostatní [Fanda Podzimek 24.8.2013]
ringhofferovy závody jakoby prorůstaly urbanistickou struktu rou praského smíchova. Frantiek ringhoffer podnik zaloil roku 1852 jako továrnu na výrobu elezničních vagonů, ale také parních strojů, kotlů, zařízení pro pivovary, mlýny a pily. Proslulost si vak získala předevím kolejovými vozidly, areál se rychle rozrůstal, do sedmdesátých let 19. století tu stály dvě strojírny, kovárny, kolem 1980 soustruny s kotelnou a strojovnou, montovna vagonů, strojírna pivovarských strojů, slévárna, kotlárna včetně kancelářské budovy, vrátnice, plynárny, vlečky a rezidence ringhofferů. Po roce 1911 při Plzeňské třídě vznikly prostorné irokorozp... [weiter]
Ringhofferovy závody [Jan Tomáek 29.6.2019] Frantiek Ringhoffer zaloil roku 1852 továrnu na elezniční vagony mezi ulicemi Plzeňskou, Kartouzskou a Kartouzskou uličkou. První vůz byl vyroben r.1854. Od roku 1867 začala firma vyrábět tak. Za est let po nákladních vagonech začal Ringhoffer s výrobou vagonů osobních.é budoucí pýchu celé vagonky - salonní vozy. Za est let po nákladních vagonech začal Ringhoffer s výrobou vagonů osobních. Je záhodno připomenout, e tehdy jetě nebyly ani vlečky, ani nádraí Západní dráhy (1862) natopak elezniční most (1871). První vagóny se dopravovaly na dnení Masarykovo nádraí na speciálním valníku o esti silných kolech s mohutnou gumovou o... [weiter]
Zeitbilder und Ansichtskarten
|
Gegenwärtige Bilder
|
Andere
|
Kommentar und weitere Informationen zu dem Ort Kein Datensatz
Informationen zu dem Ort eingeben oder verveinern
|