Střezimíř nádraíKategorie: Nádraí   Bezirk: TaborDie Ursache des Untergangs: Nicht spezifizieren - Nevyhovující projekt optimalizace trati Untergangsepoche: NespecifikovánoAktuelle Stand: Ohroená WGS-84 Koordinate (GPS) | ířka N(Y)° | Délka E(X)° | Beschreibung | Eingegeben | | | 49.53838 | 14.62160 | | Jiří Hemmer 17.10.2020 | | Ortsgeschichte und Andere ArtikelPokračování příběhu o neskutečné neschopnosti S [Jiří Hemmer 25.12.2020] S, upozorněna na skutečnost, e optimalizací, kterou navrhuje, přijdou obce o dopravní obslunost, stáhla projekt s tím, e ho upraví a následně vyla s prohláením, e nové zastávky budou na mostech. Jedná se o tak kuriózní řeení, e na celém světě se s podobným nesetkáte. Není vůbec známo jak si elezniční správa představuje vyřeit přístup k zastávce např. v bezbariérové variantě. Ale vzhledem k mylení S tak nápadně podobnému mylení doby normalizace totalitnímu jednání ředitele a neochotě cokoliv pro cestující udělat, by se dalo předpokládat, e cestující budou nuceni skákat z mostu do kupky hnoje a na most je vystřelí prakem. Z... [weiter]
Jak si ředitel Správy eleznic představuje budoucnost tratí [Jiří Hemmer 17.10.2020] Stanice Střezimíř leí na trati z Prahy do Vídně. Dráha císaře Frantika Josefa získala koncesi v roce 1866. Samotná stavba 500 km tratí, stavěla se i tra z Českých Velenic do Chebu, trvala 5 let. Tedy ročně se v náročném terénu postavilo 100 km!!! trati. K tomu samozřejmě vybavení a budovy. Nyní přila S s optimalizací trati a na mapách.cz se objevil nový koridor, který zásadně míjí původní nádraí v Heřmaničkách a Střezimíři, take nová tra nebude mít ádný význam pro dopravní obslunost oblasti. Skutečně nevím kde se učili trasovat, ale faktem je, e tam vidím i naprosto jinou variantu, kde nádraí ve Střezimíři a Heřmaničkách budo... [weiter]
Zeitbilder und Ansichtskarten Kein Datensatz
|
Gegenwärtige Bilder Kein Datensatz
|
Andere Kein Datensatz
|
Kommentar und weitere Informationen zu dem Ort Kein Datensatz
Informationen zu dem Ort eingeben oder verveinern
|