Warnsdorf (Varnsdorf nádraí)Kategorie: Nádraí  (správní obec: Varnsdorf) Bezirk: Nicht spezifizierenDie Ursache des Untergangs: Nicht spezifizieren - Untergangsepoche: NespecifikovánoAktuelle Stand: Ohroená - Opravená je necelá třetina budovy, zbytek chce S zbourat WGS-84 Koordinate (GPS) | ířka N(Y)° | Délka E(X)° | Beschreibung | Eingegeben | | | 50.90315 | 14.63868 | | Jiří Hemmer 10.8.2020 | | Ortsgeschichte und Andere ArtikelA zase demolice [Jiří Hemmer 10.8.2020] A opět je to tady. Demolice, demolice a zase demolice. Komunistický reim nedal eleznici téměř ádné prostředky na rozvoj. Téměř nic se neopravovalo, nové tratě se nestavěly, optimalizace neprobíhala. Jedinou postavenou tratí byla tra přes Vysočinu a to jenom proto, e se začala stavět u před válkou. Dokončení stavby v 50 letech bylo jako noční můra. Křianov se dočkal paneláku místo odbavovací budovy a celé trasování bylo patně. To dnes odnáí Velké Meziříčí a Velká Bíte, protoe dálnice se vyprojektovala v jejich těsné blízkosti. Nutno podotknout, e S se částečně snaí tento skluz dohnat. Právě proto by se měli obrátit na obce, ... [weiter]
Zeitbilder und Ansichtskarten Kein Datensatz
|
Gegenwärtige Bilder Kein Datensatz
|
Andere Kein Datensatz
|
Kommentar und weitere Informationen zu dem Ort Co to je za historii? [Pavel Matas 21.8.2020 18:37] | ReagierenTen komentář se netýká nádraí Varnsdorf, ale je veobecný, tedy nepatří pod titul Nádraí Varnsdorf.
Polorozbořené nádraní budovy nejsou jen v Česku, ale kupodivu i za hranicemi, např. ve Waldsassenu v Bavorsku 12km od Chebu.
A ten pohled na Karlovy Vary je silně subjektivní a tendenční, je to názor jednoho člověka. Já např. mám názor úplně opačný. Re: Co to je za historii? [Jiří Hemmer 22.8.2020 22:48] | ReagierenNaprosto Vám nechci brát Vá názor. Zřejmě se Vám líbí stavby socialismu. Mohu Vám doporučit k obdivu i dalí např. sídlitě Jiní Město v Praze, či Bolevec v Plzni a mnoho a mnoho dalích "malebných" míst. Co se týče nádraí ve Valdsasích tak to je léta bez provozu. V momentě kdy se Bavoři rozhodnou tam opět zavést pravidelné vlaky, tak ho opraví. To si buďte jistý. Z Německa bych si na Vaem místě příklad nebral. Za války utrpělo obrovské kody. Berlín, Hamburk, Dráďany, Norimberk či Porýní Vestfálsko kde bombardování zasáhly nějakým způsobem i 95 procent rozlohy města, mají za následek snahu o levnějí zástavbu. Spousty peněz stála obnova historických center a zdaleka neskončila. Sjednocení Německa přineslo opět obrovské výdaje. Někdy se ptám jak to Němci utáhnou a odpověď je; zbytečně nevyhazují za stadiony, sportovní haly a golfová hřitě apod. obzvlátě kdy nemají vyřeenou ani dopravní infrastrukturu, valná větina projektů je pragmatická a vechny jsou ostře sledované veřejností. U nás se při malých kodách zbourala spousta objektů zcela zbytečně jak ukazuje příklad hotelu Thermal. Zbourat celou ulici, která stylově sjednocovala a postavit něco tak hrozného bez architektonické hodnoty je pouze český "fenomén". A týká se to i naprosto zbytečných demolic dráních budov. To co komunisté vydávali za moderní, byla ve skutečnosti narychlo a levně postavená zástavba v západoněmeckých městech a přirozeně to byly i drání budovy. V Brně chtějí stavět nové hlavní nádraí za obrovské peníze, přitom při těch vysokých investicích Brno nedostane nic co by u nemělo, navíc na jiném nevýhodném místě, daleko od centra. Místo aby město usilovalo např. o zatraktivnění BVV a monost dalích forem celoročních výstav, co by městu přineslo zisk, či investic do hromadné dopravy a eleznice, chce investovat do staveb, které bude muset dotovat. Zdá se Vám takový přístup podivný? Věřte, e to bohuel není v zemi nic zvlátního.
Informationen zu dem Ort eingeben oder verveinern
|