EinloggenEinloggen AnmeldenAnmelden  ĂˆeskyÈesky
› Bild hinzufügen
› Artikel hinzufügen
› Verweis hinzufügen
› GPS hinzufügen
Umgebung:
Hořina 5.3km
Kaderovna 5.7km
Trubce 6.6km
Mlýnek 8.0km
Nýřany-synagoga 8.9km
Dampf Mühle 9.0km
Säge Mühle 9.6km
Svatá Barbora 9.7km
Mexiko 9.8km
Hněvnice - kostel Všech Svatých 10.6km
Výpis je omezen na 10 míst. [více]
[Jiří Hemmer 27.8.2020] 
Staab Bahnhof  (Stod nádraží)

Kategorie: Nádraží   (správní obec: Stod)
Bezirk: Pilsen-Süd
Die Ursache des Untergangs: Nicht spezifizieren -
Untergangsepoche: 1970-1980  (Jahr: 1980)
Aktuelle Stand: Zničena zcela - V místě nová budova

 WGS-84 Koordinate (GPS)
 Šířka N(Y)°Délka E(X)°BeschreibungEingegeben 
  49.63972 13.15511 Beta mapy Jiří Hemmer 27.8.2020  

 Ortsgeschichte und Andere Artikel
Tak trochu jiná historie  [Jiří Hemmer 27.8.2020]
Nádraží ve Stodu bylo budováno společně se stavbou trati Boemische Westbahn / Česká západní dráha /

 Zeitbilder und Ansichtskarten
Kein Datensatz

 Gegenwärtige Bilder
Kein Datensatz

 Andere
Kein Datensatz


Kommentar und weitere Informationen zu dem Ort


rychlodráha [kakov 4.9.2020 20:58] | Reagieren
Vážený pane Hemmere,

dovolte mi, abych Vás upozornil, že tato stránka není primárně určena pro Vaše politické názory typu zbytečné rychlodráhy, to je tu opravdu nadbytečné,

dále Vás musím upozornit, že pokud nějaká budova nevypadá na foto špatně, ještě to neznamená, že není v havarijním stavu.....
Re: rychlodráha [Jiří Hemmer 5.9.2020 11:49] | Reagieren
Cením si Vašeho názoru a věřte, že bych velmi rád vyhnul politickým rozhodnutím z dob minulých i současných a věnoval bych se ekonomickým
aspektům. Je bohužel smutnou skutečností doby, že politika je základním
ukazatelem ekonomiky. Nevím o tom, že by například Angela Merkel dojela
do Kolína nad Rýnem a tam ukázala na louku a řekla: "Tady bude nové nádraží."
či by rozhodovala o to, kde a kdy postavit rychlodráhu. A podobně z rozhodnutí
strany se postupovalo i v 70 a 80 letech ohledně demolic přijímacích budov
a ostatního vybavení železnice. Pokud se Vám zdá, že se držím ve vysvětlení
ekonomických aspektů, pak je Vᚠpocit správný. Nevím jestli to patří na tyto stránky, ale podle kolonek se tu určuje důvod zániku a případné jejich osvětlení
je tedy namístě. Chybí tam ale kolonka "Zničeno SŽDC" či nástupnickou SŽ.
Možná Vám taky neuniklo, že když zničí vybavení, těžko můžete jako soukromá
společnost pak fungovat a že když vlastní koleje, s ničím nepohnete i kdyby projekt byl ekonomicky a funkčně ziskový.
Plánovité demolice přijímacích budov mají svůj počátek v 70 a 80 letech /Vroutek, Stod, Pelhřimov, Kralupy nad Vltavou a další/ a který subjekt postavený na ekonomických základech si může dovolit opravovat přijímací
budovu každých 35 let?
Když bylo nutné posílit postavení Egypta a vymezit jeho hranice, vládla
v zemi konzervativně královna Hatšepsut, zatímco Thutmose se staral
vojenskou silou o posílení moci na hranicích Egypta. Teprve když Hatšepsut
zemřela, nastoupil jako faraón na trůn. Pro Egypt to byla doba obrovského
rozkvětu na který vzpomínali ještě za vlády faraona Achnatona.
 Informationen zu dem Ort eingeben oder verveinern
Name:
E-mail:
Pokud chcete automaticky zaslat odpovědi, uveďte Vaší emailovou adresu (v platném tvaru např. ja@seznam.cz). V rámci antispamové ochrany nebude Vᚠemail nikde zobrazen. Poslouží pouze pro automatické zaslání odpovědí na Vᚠpříspěvek.
Thema:
Kommentar/Präzisierung:  
KOMENTAR NEBYL ULOZEN !!!
V rámci ochrany proti spamovým příspěvkům opište číslo 36 do následujícího políčka:

   


Processing time: 58 msec.
IP address = 3.238.82.77
desktop version