EinloggenEinloggen AnmeldenAnmelden  ĂˆeskyÈesky
› Bild hinzufügen
› Artikel hinzufügen
› Verweis hinzufügen
› GPS hinzufügen
Umgebung:
Dolní mlýn 0.7km
Kohlenschuppen 1.4km
Kopáčov 1.4km
Jeseň 1.7km
Holetice 2.1km
Seník 2.3km
Malý Hlavákov 2.7km
Albeřice 2.8km
Kleiův horní mlýn 2.9km
hájovna Merklovna 3.0km
Výpis je omezen na 10 míst. [více]
[Pavel Beran 1.4.2005] 
Lochotin  (Lochotín)

Kategorie: Obec   
Bezirk: Karlsbad
Die Ursache des Untergangs: Truppenübungsplatz Hradiště (Duppau) -
Untergangsepoche: 1950-1960
Aktuelle Stand: Zničena částečně - V obci stojí asi 10 domů a kostel, který byl nedávno při natáčení filmu částečně rekonstruován (střecha, věž), a který je běžně uzamčen. Kolem kostela býval hřbitov. Náhrobní kameny byly využity jako stavební materiál (například jako schody k domu). Většina domů je již neobyvatelná (propadlé podlahy, zatopené sklepy). Jeden dům armáda udržuje.

 WGS-84 Koordinate (GPS)
 Šířka N(Y)°Délka E(X)°BeschreibungEingegeben 
  50.18918 13.17321 dle mapy - centroid místa Pavel Beran 1.1.2006  

 Ortsgeschichte und Andere Artikel
Geschichte  [Dieter Pohl 21.5.2007]
Im 15. Jh. gehörte das Dorf dem Adelsgeschlecht Haugwitz seit 1465 Nikolaus Kfelir von Sachsengrün, seit dem 16. Jh. den Šparnekárové ze Šparneku, die es 1603 an die Herrschaft Waltsch.
Das Pfarrdorf gehörte der Hauptmannschaft Luditz an, Bezirk Bochov. Im Ort gab es die Kirche der Himmelsfahrt der Jungfrau Maria aus dem 14. Jh., dreiklassige Schule, Mühle und ein Forsthaus. In der Nähe befand sich ein Lehenhof von Engelsberg.
Derzeit stehen im in der Siedlung noch 10 Häuser, die vor einiger Zeit für Filmarbeiten zum Teil restauriert wurden. Die meisten Häuser sind jedoch im ruinösen Zustand, lediglich ein Gebäude wird weiterhin von d... [weiter]

Štoly na Goldbergu  [Jiří Kripner 17.7.2008]
Štoly na Goldbergu u Doupova
autoři: pracovní skupina SPEA, ZO 1-05
10. září 1991 jsme společně se zaměstnanci Národního technického muzea v Praze provedli rekognoskaci zlatodolu v Doupovských vrších. Důl se nachází ve vojenském prostoru, proto měla naše akce částečně ilegální charakter. V literatuře se nám předem nepodařilo o zmíněném díle nalézt jakékoli údaje. Přesnou lokalizaci znal pouze bývalý zaměstnanec vojenských lesů, který se již několik let marně snažil vzbudit zájem odborníků. Ochotně jsme přijali jeho nabídku, že nám svůj objev ukáže. Po kratší jízdě tankodromem jsme částečně zamaskovali naši červenou Škodu 1203 a vydali s... [weiter]

Záhada zbytečného dolu  [Jiří Kripner 17.7.2008]
Záhadný důl
Důlní dílo na vrchu Goldberg (Zlatá hora) je záhadou Doupovských hor. Není zde nic, co by stálo za těžbu. Hornina se skládá pouze z čediče a tufu. Šachty, které mají délku až 80 metrů, jsou vedeny naprosto chaoticky. Nezachovalo se však o nich ani slovo či jiná dokumentace. Podle odborníků byly šachty zhotoveny koncem 16. století. Ačkoli byly v té době všechny doly pečlivě z důvodů berní pečlivě zdokumentovány, o vrchu Goldberg to neplatí. Navíc původní obyvatelstvo bylo po roce 1945 odsunuto, po roce 1953 byli vystěhováni noví čeští osadníci poté, co zde bylo zřízeno vojenské cvičiště.
V historických pramenech jsou o Goldbe... [weiter]

Demolice části obce 1958 - 1960  [Libor Huml 19.10.2009]
Demolice jedné obce byla zpravidla rozvržena do 3 let. Počet domů v Lochotíně k roku 1958 byl 88. Před demolicí bylo určeno k užívání 30 objektů, k demolici 58. Ke 30. 10. 1958 již bylo zbořeno 44 budov, 14 demolicí bude provedeno roku 1959.
pramen: výstava v Albeřicích

 Entwicklung der Bewohnerzahl und Häuser
Jahr18471880189519101921193019451947[Datenquellen]
Einwohner41253953946843239340087
Häuser?89??????

 Zeitbilder und Ansichtskarten

 Gegenwärtige Bilder

 Andere


Kommentar und weitere Informationen zu dem Ort


Natáčely se tu [Miloš Hlávka 28.9.2005 12:36] | Reagieren
...záběry pro český film Mistři.
tam jsem jezdil s Tatrou i Vejtrou [libor Huml 22.6.2006 21:36] | Reagieren
Před 3 lety jsem tudy často projížděl a dům Léviho měl ještě plechovou střechu. Údajně byla ukradena romy z Albeřic. Ve schodech do vojenského objektu je nejméně jeden náhrobek ze zrušeného hřbitova okolo kostela.
Byl jsem tam jako psovod [Jura 7.12.2006 22:13] | Reagieren
Ahoj!Prosim te v jakem roce si slouzil???
Ja jsem tam jednoho Humla znal,ale nevim jestli to jsi ty...Byl jsem lednak...Byl tam pes Lemi a toho jsem mel ja...Jestli se ozves budu rad!
Re: Byl jsem tam jako psovod [Libor Huml 8.12.2006 10:19] | Reagieren
jo, to jsem já- Leden vítá civil, na kapra doma , ZZ-TOP, ale už si tě moc nepamatuju, Lemi - to jo
a [Jura 8.12.2006 15:27] | Reagieren
Byl jsem asi nejmensi tam a byl jsem desátník...Jmenuju se Lambot
jo [Libor Huml 8.12.2006 17:59] | Reagieren
jo, matně si vzpomínám, náhodou jsme se tenhle týden sešli s Koleňákem z roty zábavy. Jo s odstupem času tam na to rád vzpomínám jak sem vozil psovody ve vejtřasce a tak... čus libross@seznam.cz
Re: Natáčely se tu [Martin 18.1.2007 12:40] | Reagieren
Já tu byl na cvičení v 88. Zajímavé místo. Zajímalo by mě jestli se dam dá volně dostat nebo už to leží v prostoru a je tam vstup zakázán. Nemáte někdo zkušenosti s pohybem v těchto lokalitách. Přitahuje mě to jako magnet.
Re: Re: Natáčely se tu [Karel 26.12.2007 21:03] | Reagieren
Vstup je zakázán.Dostat se tam dá bez překážek.Osobákem až do Lochotína se snadno dostanete.
Re: Re: Re: Natáčely se tu [Petr 18.7.2008 18:04] | Reagieren
Ted bych to už neriskoval. Aktivita VP nebývale vzrostla( což je dobře) a zažil jsem i 3 kontroly za týden. Holt je potřeba mít vstupku.
lochotín v roce 1967 [zdeněk 9.1.2007 14:55] | Reagieren
náhodou jsem si otevřel stránky, protože pátrám po obcích ve VVP Boletice a napadlo mně kliknout na Lochotín a Mětikalov, kde jsem měl tu "čest" v roce 1967. Když řinčely zbraně s souvislosti se sedmidenní válkou na blízkém východě, trávil jsem tam nuceně asi 4 týdny hlídáním muničáku v Lochotíně a chodili jsme k jedné místní starší paní - mluvila dobře česky do rodiny na jídlo. Když nám došly peníze a jí zásoby, vím, že jsme pak jedli zajíce i šneky - bylo jich v rozvalinách spoustu a naše týlové zabezpečení nějak nebylo. V tu dobu tam bydleli ještě asi 3 rodiny - sklízelo se seno a pomáhali jsme ho uskladňovat, nevím kolik domů bylo celkem obydlených, ale v jednom neobydleném, ale funkčním domu jsme spali. Teď mně mrzí, že jsem byl v tu dobu tak zazděnej a nezajímal jsem se o tu historii víc. Co se týká Mětikalova, tak tam jsme si při střelbách chodili do cílové plochy do termosek pro minerálku, která tam vyvěrala, žádný dům tam již nebyl.
Mětikalov - minerálka [Tomᚠ29.1.2007 19:09] | Reagieren
Ahoj, zajimalo by mě,určitě nejenom mě :) , jak se dostat k tomu pramenu v cílové ploše u Mětikalova.
Re: lochotín v roce 1967 [superveterán 17.6.2007 14:50] | Reagieren
Asi jsme byli každý na jiném Lochotíně, já tam byl v r. 167 také, ne jako mongol a na Lochotíně bylo předsunuté stanoviště, bydleli tam spojaři a obsluha čerpačky PHM. Dále tam byli mongoli - na měsíc přidělení strážní od jiných útvarů. Jídelna byla v bývalé hospodě na rohu náměstíčka, většinou se ale jedlo na baráku. Velitelem Lochotína byl kpt. P. z Bochova, na Mětikalově bydleli tři chlapi jako obsluha střelnice. Ani na Lochotíně, ani na Mětikalově civili nebyli, ti byli v Albeřicích (zaměstanci VLS), v Radošově (panelák) a ve V.Hlavákově.
Re: Re: lochotín v roce 1967 [zdeněk 25.6.2007 11:43] | Reagieren
Superveteránovi : Myslím, že tohle by mělo být místo pro odkrývání minulosti, Lochotín je na Doupovsku opravdu jen jeden a pokud jsi tam byl déle a znal lépe, tak nám to sděl. Já jsem tam prožil, co jsem napsal, a pani co nám vařila už mi to asi nepotvrdí. Výraz mongolové bude asi z jiného data... Vše může být úhlem pohledu, můj strýc byl u PTP a když si o vojně vyprávěl s bratrem mého tchána, který byl spojař tak to taky vypadalo že sloužili každý nejen u jiný armády, ale i v jiným století...
Re: lochotín v roce 1967 [Juraj 10.2.2009 23:25] | Reagieren
no na Lochotin mam nadherne spomienky, sluzil som v r.1973-4 v Plzni na Boroch vo VU a na Doupove sme boli casto. V Lochotine sme mali zazemie a dodnes mam tu atmosferu nekde zafixovanu. Byvali sme v skole, stavovali sa vonku a v kostole sme mali politicke vzdelavanie muzstva. Ja som bol starsi ridic u tankarov, teda som mal na starosti tankovu catu a 2 motorky.Pamatam si, ze v kostole bol na strope napis Mein Haus ist ein Betthaus. No je to uz davno, ale spomienky zostavaju. a bol som dokonca aj v tej stole na Zlatom vrchu, ale nic moc som tam nevidel. No a tie baraky v obci si pamatam, v tom, kde bol kedysi obchod, sme mali armu...rad by som sa tam esteraz raz pozrel, no je to asi dost tazko realizovatelne...
Re: lochotín v roce 1967 [Zdeněk 3.8.2009 22:50] | Reagieren
Dobrý den,
na Lochotíně jsen sloužil jako spojař v letech 1965-1967, ale nepamatuji si že by tam nějaký muničák byl. Civilisti už vůbec né. Pouze NZ slad v kostele. Ve škole byli ubytovaní stážáci ( mongolové), dále tam byli sojaři, ženisti a na prasečáku vojín který se staral o prasata. Zapoměl jsen na kuchaře.
Lochotín si opět zahrál ve filmu [Martin 19.2.2007 10:12] | Reagieren
Dobrý den,

Myslím že Lochotín byl opět ve filmu. V Menzelově "Obsluhoval jsem anglického krále" bylo několik záběrů ze sudetské vesnice, musel to být Lochotín, ten dům s mansardovou střechou dnes již bez střechy. Jen nevím jestli i kostel byl Lochotínský, v 1988 byly v kostele ruské nápisy, ve filmu nejsou. Kždopádně se ve filmu podařilo vystihnout atmosféru těchto míst.
Lochotín v r. 1967 [superveterán 28.6.2007 10:45] | Reagieren
Sloužil jsem přímo u VÚ 1534 Karlovy Vary, tehdy štáb a rota byla v KV- Dvory III, byly to prvé baráky od Konibaru a byl jsem m.j. přidělen na Lochotín, kde byli ubytováni spojaři a obsluha PHM-. Velitel přidělených strážáků tzv. mongolů bydlel na náměstníčku, u toho baráku stál kanon, který jsme vytáhli z rybníka, ale to bylo až později. Když se šlo od kostela (tehdy hlídaný sklad), po pravé straně šla cesta nahoru, u ní stál ten baráček, kde bylo cosi jako Arma, a vedle hlavní cesty na Albeřice před zatáčkou stál barák, kde se bydlelo a dole byla i jídelna (ale ta se moc nepoužívala). Na Lochotíně jsem strávil celkem asi třičtvrtě roku.
Re: Lochotín v r. 1967 [Karel 26.12.2007 20:54] | Reagieren
iii
Re: Re: Lochotín v r. 1967 [Karel 26.12.2007 20:59] | Reagieren
U Lochotína se nachází obrovský podzemní bunkr armády sssr.Jde o řídící středisko.Nevíte z pamětníků vojáků té doby k čemu sloužil.Nachází se na kopci nad obcí Hlavákov.
Re: Re: Re: Lochotín v r. 1967 [gri 22.2.2008 22:50] | Reagieren
Měl jsem to štěstí ruské kasino včetně tohoto obrovského podzemního komplexu navštívit na zvláštní povolení v roce 1998, ale k čemu sloužil se mi nepodařilo vypátrat ani přes "známosti".
Re: Re: Re: Lochotín v r. 1967 [Ondrej 9.5.2008 08:06] | Reagieren
Do r. 1970 jsem bydlel v Malém Hlavákově (bylo mi 12let) a zažil jsem postupný příchod Sovětských vojsk a budování tohoto tábora. Byly tam umístěny rakety a dole bylo řídící středisko. Druh raket těžko stanovím, nebo některé tam byly dodány až po našem odstěhování (asi SS20 apod., dle doslechu i s atomovými hlavicemi). Ondrej
Lochotín v r. 1967 [Libor Huml 9.5.2008 18:57] | Reagieren
Jedná se však o Hlavákov!

zajímavé informace: http://www.fortifikace.net/pov_sov_vs_velky_hlavakov.html

http://www.1rota.com/hlava.html
Re: Lochotín v r. 1967 [Ondrej 10.5.2008 07:09] | Reagieren
Samozřejmě, souhlas. Jen jsem chybně vložil komentář...:-) k Lochotínu, místo Malého Hlavákova, kde jsme bydleli. Ondrej
Löwyho dům [Karel Hajný 30.6.2008 14:05] | Reagieren
Löwyho dům - zbourán na jaře 2008
Výstřižek dobových novin [Václav 4.9.2008 18:52] | Reagieren
Žil jsem s rodiči více jak 4 roky v Albeřicích, v té době se bourala synagoga a zámeček v Lukách,jedná se o léta 1969 - 1973. Likvidovaly se také nějaké zbytky knihovny. Tam se ůdajně našel výstřižek z novin z třicátých let. Popisoval jednu ze slavných a hojně navštěvovaných poutí v Lochotíně. Poutě se též v hojném počtu ůčastnily Češi. Nejaká jesnovidka tam předpovídala budoucnost a viděla tam dvojí vyhánění lidí z kraje. Mnoho uniforem a pláče a slz.
Zájem o Historii [Vláďa Hollý 16.9.2008 20:03] | Reagieren
Jsem z vesnice Albeřice a scháním nějaké staré fotografie Lochotína, Holetic a Albeřic. Prosím Vás kdo má nějaké staré fotografie těhletěch obcí prosím pošlete mi je na e-mail wladim11@seznam.cz Díky Vláďa
Vojenský újezd Hradiště [Holič 30.9.2009 23:47] | Reagieren
Nějaký článek o Doupově, putování, je na burle.blog.cz. Jinak ta sovětská základna měla označení JASYR a tak se to dá najít na internetu.
kostel [olie 7.3.2010 05:53] | Reagieren
v lete jsme tam byli,do kostela jsem vlezla zadem a nedalo mi v nem nezazpivat si..akustika uzasna,srdce boli nad znicenou vesnici,navic kdyz par domu jeste "stoji"..jsem rada,ze jsem nemusela nikdy opustit domov a vedet,jak bude srovnan se zemi..:-(
Re: kostel [Václav 15.5.2010 11:19] | Reagieren
Já s moji rodiči jsem to štěstí neměl, žili jsme v tomto kraji po vyhnání z rodné chalupy. Lochotín, Albeřice, Hlavákov, Kovářov, Holetice, Luka, Bražec, to vše se pomalu ničilo do ztracena, našli jsme tam dočasný domov, než jsme se poloilegálně směli vrátit do rodného kraje. Byl to děs ale kdo to zažil ví co je jen JEDNA PRAVDA a jedna strana s vládnoucí úlohou. Byl to čas ničemů a hlupáků. Přeji tomuto kraji a přírodě lepší časy a hlavně se nic nesmí opakovat.
Nádherný "Sudetenland".
Re: kostel [Vaclav 31.1.2014 18:48] | Reagieren
V roce 1970 - 1971 jsem na zničeném hřbitově našel fragment pomníčku - hlavu Krista - po nuceném vystěhování z Albeřc - paneláku v roce 1973, jsem si ji vzal sebou do nového bydliště, mám ji uloženou a stále doufám, že ji jednou já nebo potomci vrátí na obnovený, či pietně upravený hřbitov v Lochotíně, přeci ta zkáza nemůže trvat věčně.
Nezapomenutelné vzpomínky na Lochotín !!! [... také vzpomínající - voják 17.2.2011 08:08] | Reagieren
Všechny zdravím. Narazil jsem na stránky "zaniklých obcí" ... a nedalo mi to hodit do vyhledávače "Lochotín". Jinak místo, kde jsem v roce 1976 v zimě prožil "zimní vyvedení pluku", kde bylo místo soustředění našeho útvaru ( Karlovy Vary - Dvory II - vedle Dvory III - viz zmínka od "superveterána"). Bydleli jsme ve škole; ešusovou stravu jsme konzumovali přímo na hřbitově vedle kostela ( kde byly provizorně udělány pouze stojky na položení ešusu a jedlo se ve stoje; kostel složil k večernímu promítání filmů; veškerá bojová technika, kterou jsme tam měli ( V3S-ky, OT-64, OT-65, Tatry a další ) parkovala ve svahu nad školou - a bylo tam toho - odhadem - kolem cca 200 vozidel. Zima jako v Rusku. A Rusáci tam také byli. Vždycky se objevili - a nikdo nikdy nevěděl odkud se objevili. Snažili se nám prodávat svoje výtvory ( prsteny - dělané z nábojnic, nějaké odlévané kovové obrázkové motivy a další jiné ). Nebyl tam problém koupit úplně nové vysoké vojenské lampasácké boty -s kožešinkami a další speciality. Ti sovětští vojáci by tam tenkrát byli ochotni prodat kdeco. Jeden klučina přišel s tím, že mu nabízeli i samopal. - Jak jsem tu četl, tak patrně šlo o vojáky, kteří tam někde byly na té základně ( asi někdě v podzemí, protože v celém okolí jsme nijaké objekty neviděli - a to bylo v zimě, kde ve sněhu by všechno bylo bylo vidět na hodně kilometrů ) . Někdo tady psa, že ho to místo nějak přitahuje. Nevím, čím to je, ale já ten pocit mám také. A docela mne láká se tam také někdy podívat. Jestli je ten prostor někak blokovaný, pak jsme skutečně národ bláznů, protože mít ( jako stát ) takový malý kousek země ... a ještě udržovat "mrtvé" zóny" to fakt někdo pořádně na "makovici". Věřím, že narazí-li někdo z mých vrstevníků vojáků, tak přidá ještě další zajímavosti z této lokality. ... ale také z Bochova, z Hradiště, z Březiny ... a dalších "nedostupných" míst. Přeji příjemný den. A těm místům přeji ... příjemný klid, před chaosem, který všude kolem nás neustále panuje. ... zdraví Z.
Vzpomínky na lochotín1965-1967 [vlastik kolarik 7.2.2012 18:30] | Reagieren
Náhodou jsem narazil na psaní o Lochotíně. Já zde sloužil 1965-1967jako ženista u VU 1534 K. Vary Dvory tři. Bylo tam nádherně a byla to vojna jak na pionýrském táboře. Mongolové byli všichni vojáci mimo vojáky od útvaru 1534. Muničák zde nebyl žádný jen sklad NZ v kostele. Spojaři byleli na světnici vedle ženistů.V domečku na plácku bydlel velitel mongolů to je strážáků střídajících se zde asi po měsíci a četař od 1534, který vedl i armu. Určitě byl Zdeněk jak dál již nevím. Byl by jsme rád pokud se mě ozve někdo z vojáků VU 1534 bydlících v létech 1965-1967 na Lochotíně na vlakola@seznam.cz Takže jak zaznělo v článcíh superveteráni ahoj.
lochotín [Joska 25.11.2012 11:24] | Reagieren
Zabloudil jsem na tyto stránky a jsem překvapen odlišností pohledů jednotlivých přízpěvků. byl jsem na Lochotíně v roce 1967 v souvislosti s arabskou krizí. Byli jsme sem přiděleni z ŠDZ v Podbořanech na hlídání skladu, nikdo nesměl vědět čaho to byl sklad a proto možná ten rozpor mezi muničákem a NZ. To, že jsme byli pro někoho "mongoli" se dozvídám až nyní, ale nepřekvapuje mně to, Vojáci, kteří měli "kolejničky" byli od ostatních v opovržení. Nebyli jsme tam dlouho, 3-4 týdny co pamatuji a detaily o tomto místě jsem se dozvěděl až rok na to v K.V. Zdenka si pamatuji a zdravím ho. Protože byl založením pacifista tak ho trestali tím, že musel přednášet PŠM, ale dovedl jim vtipně vytřít zrak a říct vždy to co on chtěl.
Byl jsem tam na vojenském cvičení [Pavel Poljanský 1.4.2015 17:42] | Reagieren
V květnu 1999 jsem byl s mým VÚ z Lipníka nad Bečvou jako člen 7 roty chemické ochrany na cvičení v Doupovském výcvikovém prostoru. Závěr cvičení jsme strávili v obci Lochotín.
V Bukovině jsme jako celek, nᚠprapor, vystříleli všechnu zbývající munici.
200 lidí v rozestupech a řadách na povel s hlavněmi S 58 skloněnými v úhlu 45' střílelo do vzduchu v lese. Po dávkách.
Ale k Lochotínu - v době kdy jsem tam byl já byla v obci u rybníka ještě funkční autobusouvá zastávka a pouliční osvětlení, domy zamčeny.
V severní části obce se nacházel dům s lázněmi, modrým bazénkem a na stěně byl asi 300 litrový bojler na horkou vodu. Byl na něm štítek z roku 1978.
Dům byl zdevastován, ale tolik aby byl na demolici.
Pokud jde o hrbitov a kostel, měli zvláštní kouzlo a na hřbitově v té době bylo ještě plno náhrobních kamenů s německými jmény.
Gumy z našeho praporu rozhodly že se na hřbitově zaparkuje POKA, polní kuchyně a zmíněné kameny použily jako zarážky pod kola tarovky s kuchyní. Splašky z kuchyně šly nechtějte vědět kam.
Za rybníkem byl statek a myslím ve stodole bylo na trámu vyryto jméno nějakýho kluka co tam byl na vojně předemnou a ke jménu připojil i adresu Praha 8 Kobylisy. Už tenkrát jsem si říkal ...Kobylisy, tam bych chtěl jednou bydlet:)) znělo mi to už tenkrát magicky Praha 8 Kobylisy a sny se mají plnit a mě se zrovna tenhle splnilů.
Zmíněný statek za rybíkem byl jak nedávno opuštěný, v koutě byla šporáková kamna a na stěnách z prachu stíny po obrazech. Podlahy a kompletní okna.
Na ubykacích kolem Jeseně jsem krmil syrovýma bramborama bychyně se selaty abych je nemusel škrabat... a pak ty bachně drsně naháněly gumy když je odháněly od proviantáku, jelikož jsem je tam naučil chodit žrát:))člověk se zasmál, spousta krásných vzpomínek.
Do Lochotína bych se moc rád podíval, vemte, je to 16 let co jsem tam nebyl a když jsem se v tehdejších 20 letech ohlédl 16 let zpět, byl jsem ještě dítko školkou povinné.
Lochotin [Aleš 7.12.2016 08:07] | Reagieren
Z obce Lochotín už zbyl jen kostel,který ma údajně jít v budoucnu také k zemi :-(
Re: Lochotin [David Záruba 9.12.2016 07:32] | Reagieren
To zbourali i tu školu či co to bylo u silnice pod kostelem?Rok a oůl jsme neměli cvičení na Doupově,takže teď netuším jak to tam vypadá.Já jinak jako záklaďák sloužil na Turči LSD 2002-2003
Lochotin [Aleš 9.12.2016 11:39] | Reagieren
Ano zbourali jsme i školu,v Tureči jakousi bejvalou baterkarnu nebo co to bylo a na střelnici na Mětikalově dvě učebny .
 Informationen zu dem Ort eingeben oder verveinern
Name:
E-mail:
Pokud chcete automaticky zaslat odpovědi, uveďte Vaší emailovou adresu (v platném tvaru např. ja@seznam.cz). V rámci antispamové ochrany nebude Vᚠemail nikde zobrazen. Poslouží pouze pro automatické zaslání odpovědí na Vᚠpříspěvek.
Thema:
Kommentar/Präzisierung:  
KOMENTAR NEBYL ULOZEN !!!
V rámci ochrany proti spamovým příspěvkům opište číslo 13 do následujícího políčka:

   


Processing time: 435 msec.
IP address = 52.14.242.201
desktop version