Kommentar/Präzisierung: Staab Bahnhof (Stod nádraí)Kommentar/Präzisierung:Re: rychlodráha
[vloeno: Jiří Hemmer 5.9.2020 11:49]
Cením si Vaeho názoru a věřte, e bych velmi rád vyhnul politickým rozhodnutím z dob minulých i současných a věnoval bych se ekonomickým
aspektům. Je bohuel smutnou skutečností doby, e politika je základním
ukazatelem ekonomiky. Nevím o tom, e by například Angela Merkel dojela
do Kolína nad Rýnem a tam ukázala na louku a řekla: "Tady bude nové nádraí."
či by rozhodovala o to, kde a kdy postavit rychlodráhu. A podobně z rozhodnutí
strany se postupovalo i v 70 a 80 letech ohledně demolic přijímacích budov
a ostatního vybavení eleznice. Pokud se Vám zdá, e se drím ve vysvětlení
ekonomických aspektů, pak je Vá pocit správný. Nevím jestli to patří na tyto stránky, ale podle kolonek se tu určuje důvod zániku a případné jejich osvětlení
je tedy namístě. Chybí tam ale kolonka "Zničeno SDC" či nástupnickou S.
Moná Vám taky neuniklo, e kdy zničí vybavení, těko můete jako soukromá
společnost pak fungovat a e kdy vlastní koleje, s ničím nepohnete i kdyby projekt byl ekonomicky a funkčně ziskový.
Plánovité demolice přijímacích budov mají svůj počátek v 70 a 80 letech /Vroutek, Stod, Pelhřimov, Kralupy nad Vltavou a dalí/ a který subjekt postavený na ekonomických základech si můe dovolit opravovat přijímací
budovu kadých 35 let?
Kdy bylo nutné posílit postavení Egypta a vymezit jeho hranice, vládla
v zemi konzervativně královna Hatepsut, zatímco Thutmose se staral
vojenskou silou o posílení moci na hranicích Egypta. Teprve kdy Hatepsut
zemřela, nastoupil jako faraón na trůn. Pro Egypt to byla doba obrovského
rozkvětu na který vzpomínali jetě za vlády faraona Achnatona.