Kommentar/Präzisierung: Duppau (Doupov)Kommentar/Präzisierung:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jizdni rad
[vloeno: Jiří Hemmer 30.12.2012 13:18]
No nevím jestli se Vám zdá 30 km/h konkurenceschopná, pak ano. Ostatně to co berete za stanice - tedy dopravny jsou nákladitě, bylo jetě v Hluboké a Obrovicích. Dopravně by jste mohl brát jako stanici-dopravnu pouze Kadaň, Poláky, Vilémov, Radonice, Doupov a Krásný Dvůr. Navíc v Katicích musíte do úvratě, aby jste se dostal do Podbořan. Jinak část zaměstnanců slouila v dopravní slubě a zbytek měl na starosti údrbu tratě. Moná by se Vám zdálo, e jich bylo hodně, ale hodně bylo i manuální práce, podbíjení, výměny praců, odklízení sněhu, vytápění budov. Řekněme, e to nebylo zrovna ekonomické, ale tenkrát se to tak nebralo. Ale co by docela připadalo v úvahu přestavět ji v rámci projektu trati Karlovy Vary - Rakovník - Praha s odbočkou do atce. Sice i tra z Rakovníka do Bečova by se po důkladné přestavbě dala pouít jako spojnice Prahy a Karlových Varů, ale pro malou zalidněnost oblasti by spíe slouila jako záloní, varianta přes Podbořany a Radonice by byla mnohem výhodnějí, jak sklonem tak dostupností atce i Chomutova. Pokud by se navrátil na Doupovsko ivot nebyl by problém dostavět tra do Doupova, je to asi 16 km, vcelku se to dá uspokojivě zvládnout bez větích technických staveb. Z Doupova do Karlových Varů /35 km/ bez velkých technických staveb vůbec postavit nejde, pomoci zaplatit náklady by mohla jedině odbočka do Bochova, ale i tak by byly vysoké u kvůli Stanovické přehradě, která stojí v jediném moném místě trasování.