Střezimíř nádraí (Střezimíř nádraí) - Pokračování příběhu o neskutečné neschopnosti S
Beigetragen:
Jiří HemmerS, upozorněna na skutečnost, e optimalizací, kterou navrhuje, přijdou obce o dopravní obslunost, stáhla projekt s tím, e ho upraví
a následně vyla s prohláením, e nové zastávky budou na mostech.
Jedná se o tak kuriózní řeení, e na celém světě se s podobným nesetkáte. Není vůbec známo jak si elezniční správa představuje
vyřeit přístup k zastávce např. v bezbariérové variantě. Ale vzhledem k mylení S tak nápadně podobnému mylení doby normalizace
totalitnímu jednání ředitele a neochotě cokoliv pro cestující udělat, by se dalo předpokládat, e cestující budou nuceni skákat z mostu do
kupky hnoje a na most je vystřelí prakem. Zemědělské drustvo bude zaúkolováno vyměňovat hnůj co nejčastěji, aby dopad byl co nejměkčí.
Tolik novinky ze S.
Z chování vlády se ovem dá usoudit, e hodlá předstírat, e VRT bude a nechá S bourat elezniční infrastrukturu dál.
S u nadělala a jetě nadělá kody za miliardy korun. Vláda dobře ví, e kvalifikované zaměstnance nemá. Nemá ani peníze.
Ví, e nejsou schopni postavit jakoukoliv sloitějí stavbu a e dokonce nejsou schopni postavit kvalitní projekt viz nesmyslný
projekt přesunutého nádraí v Brně. Tato levicová politika ukázat, e jdeme dopředu ačkoliv se ve skutečnosti jedná o úpadek,
nás bude stát miliardy korun a vrhne nás opět do sociálních problémů. A cui bono? Tedy, komu ku prospěchu?
No přece dalí levicové vládě. Jiné ne levicové vlády se sociálními problémy zabývat nemusí, jsou toti skutečně demokratické
a místo panáků jsou ve vládě skuteční odborníci.
Na začátku byla ance alespoň na ty tratě uvést do stavu jakéhosi standartu. Po 80 letech zanedbávání se podařilo dát dohromady
pouze několik hlavních koridorů z mnoha.Ty byly vcelku správně vytyčeny u na začátku 90 let. Některé nejsou dosud dokončeny
viz Praha - Plzeň - Domalice, Praha - České Budějovice, s jinými se ani nezačalo Brno - Ostrava / Zlín / či Praha - Karlovy Vary - Cheb.
Ze zbylých tratí se měli vybrat ty páteřní: Praha- Liberec, Praha - Hradec Králové, Praha - Jihlava, spolu s tím příměstské trati v okolí
velkých měst, pak trati doplňující sí a některé lokálky větího významu a zbytek tratí. Optimalizace by zahrnovali zvýení traové rychlosti,
peronizaci, opravu budov a jejich vyuití a mnoho dalího dle místních podmínek. Místo toho se jenom nesmyslně likviduje vybavení
eleznice co je to POSLEDNÍ co by se mělo dělat v rámci optimalizace a naruuje se stylová jednota tratí výstavbou odporných paskvilů.
Eingegeben: 25.12.2020