EinloggenEinloggen AnmeldenAnmelden  ĂˆeskyÈesky
Střezimíř nádraží (Střezimíř nádraží) - Pokračování příběhu o neskutečné neschopnosti SŽ

Beigetragen: Jiří Hemmer

SŽ, upozorněna na skutečnost, že optimalizací, kterou navrhuje, přijdou obce o dopravní obslužnost, stáhla projekt s tím, že ho upraví
a následně vyšla s prohlášením, že nové zastávky budou na mostech.
Jedná se o tak kuriózní řešení, že na celém světě se s podobným nesetkáte. Není vůbec známo jak si železniční správa představuje
vyřešit přístup k zastávce např. v bezbariérové variantě. Ale vzhledem k myšlení SŽ tak nápadně podobnému myšlení doby normalizace
totalitnímu jednání ředitele a neochotě cokoliv pro cestující udělat, by se dalo předpokládat, že cestující budou nuceni skákat z mostu do
kupky hnoje a na most je vystřelí prakem. Zemědělské družstvo bude zaúkolováno vyměňovat hnůj co nejčastěji, aby dopad byl co nejměkčí.
Tolik novinky ze SŽ.
Z chování vlády se ovšem dá usoudit, že hodlá předstírat, že VRT bude a nechá SŽ bourat železniční infrastrukturu dál.
SŽ už nadělala a ještě nadělá škody za miliardy korun. Vláda dobře ví, že kvalifikované zaměstnance nemá. Nemá ani peníze.
Ví, že nejsou schopni postavit jakoukoliv složitější stavbu a že dokonce nejsou schopni postavit kvalitní projekt viz nesmyslný
projekt přesunutého nádraží v Brně. Tato levicová politika ukázat, že jdeme dopředu ačkoliv se ve skutečnosti jedná o úpadek,
nás bude stát miliardy korun a vrhne nás opět do sociálních problémů. A cui bono? Tedy, komu ku prospěchu?
No přece další levicové vládě. Jiné než levicové vlády se sociálními problémy zabývat nemusí, jsou totiž skutečně demokratické
a místo panáků jsou ve vládě skuteční odborníci.
Na začátku byla šance alespoň na ty tratě uvést do stavu jakéhosi standartu. Po 80 letech zanedbávání se podařilo dát dohromady
pouze několik hlavních koridorů z mnoha.Ty byly vcelku správně vytyčeny už na začátku 90 let. Některé nejsou dosud dokončeny
viz Praha - Plzeň - Domažlice, Praha - České Budějovice, s jinými se ani nezačalo Brno - Ostrava / Zlín / či Praha - Karlovy Vary - Cheb.
Ze zbylých tratí se měli vybrat ty páteřní: Praha- Liberec, Praha - Hradec Králové, Praha - Jihlava, spolu s tím příměstské trati v okolí
velkých měst, pak trati doplňující sí a některé lokálky většího významu a zbytek tratí. Optimalizace by zahrnovali zvýšení traové rychlosti,
peronizaci, opravu budov a jejich využití a mnoho dalšího dle místních podmínek. Místo toho se jenom nesmyslně likviduje vybavení
železnice což je to POSLEDNÍ co by se mělo dělat v rámci optimalizace a narušuje se stylová jednota tratí výstavbou odporných paskvilů.


Eingegeben: 25.12.2020



Kommentar und weitere Informationen


Kein Datensatz

 Kommentar und weitere Informationen
Name:
E-mail:
Pokud chcete automaticky zaslat odpovědi, uveďte Vaší emailovou adresu (v platném tvaru např. ja@seznam.cz). V rámci antispamové ochrany nebude Vᚠemail nikde zobrazen. Poslouží pouze pro automatické zaslání odpovědí na Vᚠpříspěvek.
Thema:
Kommentar/Präzisierung:  
KOMENTAR NEBYL ULOZEN !!!
V rámci ochrany proti spamovým příspěvkům opište číslo 97 do následujícího políčka:

   


Processing time: 79 msec.
IP address = 3.148.113.205
desktop version