Nádraí Praha - Krč (Nádraí Praha - Krč ) - Krč přeloka trati a nádraí
Beigetragen:
Jan TomáekNa počátku edesátých let realizovaná stavba tzv. jiní spojky ukončila toti bytí zbytku původní podoby mezistaničního úseku Vrovice Krč. Koleje, romanticky se klikatící krčským lesem, spořilovská zastávka, příhradová konstrukce mostu blízko restaurace U labutě i krčské nádraí, to ve ustoupilo do historie. Tehdejí ministr dopravy Alois Indra, který v předposlední květnový den roku 1964 zahajoval provoz na Jiní spojce, jel u po trati v hlubokém zářezu přes nový betonový most a viděl nové krčské nádraí, otevřené 16. února 1963 dopoledne.
Zmíněné investiční i demoliční akce lze s odstupem času hodnotit kladně: znamenaly vlastně pro eleznici v Praze přínos.
Na počátku edesátých let realizovaná stavba tzv. jiní spojky ukončila toti bytí zbytku původní podoby mezistaničního úseku Vrovice Krč. Koleje, romanticky se klikatící krčským lesem, spořilovská zastávka, příhradová konstrukce mostu blízko restaurace U labutě i krčské nádraí, to ve ustoupilo do historie. Tehdejí ministr dopravy Alois Indra, který v předposlední květnový den roku 1964 zahajoval provoz na Jiní spojce, jel u po trati v hlubokém zářezu přes nový betonový most a viděl nové krčské nádraí, otevřené 16. února 1963 dopoledne.
Zmíněné investiční i demoliční akce lze s odstupem času hodnotit kladně: znamenaly vlastně pro eleznici v Praze přínos.
(Pavel Schreier o zapomenutých tvářích elezniční Prahy II.)
Eingegeben: 20.10.2016